Proces tworzenia i uruchamiania małej firmy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Maciaszek, Justyna
dc.date.accessioned 2013-11-22T18:40:41Z
dc.date.available 2013-11-22T18:40:41Z
dc.date.issued 2010-10-07 11:00:26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1675
dc.description.abstract Praca poświęcona jest procesom tworzenia i uruchamiania małej firmy. W związku z tym, iż jest wiele osób które zakładają bądź chcą założyć własną działalność gospodarczą, w pracy przedstawione zostały wszystkie procesy jakie należy spełnić, aby założyć własną firmę. Podjęłam się tego tematu, ponieważ sama chcę założyć własną działalność gospodarczą, która będzie świadczyła usługi gastronomiczne. Celem głównym przedsięwzięcia jest otworzenie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej w formie dobrze prosperującej i cieszącej się renomą oraz uznaniem klientów restauracji. Wybór z mojej strony takiego właśnie rodzaju działalności wynika z moich zainteresowań oraz ukończonej szkoły. Ponadto celem planowanej działalności jest zapewnianie przyszłym klientom możliwości spędzania wolnego czasu w miłej i sympatycznej atmosferze oraz stworzenia marki pizzerii kojarzącej się z wysoką jakością świadczonych usług. Efektem przedsięwzięcia jest sprawniejsza obsługa klientów przy zachowaniu wysokich standardów obsługi, systematyczne pozyskiwanie nowych klientów oraz wypracowany zysk. Odnosząc się do opisanego przedsięwzięcia myślę, że zostało wszystko zaplanowane, a teraz pozostanie wdrożenie w życie planu. W trakcie działalności restauracja będzie się starać obniżać koszty pośrednie poprzez hurtowy zakup u swoich dostawców. Inwestycja w rynek gastronomiczny w Krynicy – Zdroju zwiększy atrakcyjność regionu oraz określi priorytety konkurowania. Plan strategiczny działalności i rozwoju przedsiębiorstwa zakłada, że dzięki zastosowaniu licznych środków prowadzących do pozyskania klientów, przedsiębiorstwo w dość krótkim czasie okaże się przedsięwzięciem rentownym i opłacalnym. Dzięki zapewnieniu klientom wysokiej jakości usług oraz odpowiednio bogatej i zróżnicowanej oferty, a także warunków na wysokim poziomie, firma zdobędzie ugruntowaną pozycję na rynku lokalnym. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject małe i średnie przedsiębiorstwa pl
dc.subject promocja małego biznesu pl
dc.subject biznes plan pl
dc.subject analiza marketingowa pl
dc.subject efektywność inwestycji pl
dc.subject działalność gospodarcza pl
dc.subject gastronomia pl
dc.title Proces tworzenia i uruchamiania małej firmy pl
dc.title.alternative The process of creating and running a small business pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-22T08:38:27Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info