Wdrożenie systemu biletowania dla potrzeb Działu IT w oparciu o oprogramowanie OTRS

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ruchała, Radosław
dc.contributor.author Gazda, Piotr
dc.contributor.author Skóraś, Piotr
dc.date.accessioned 2013-11-24T10:32:07Z
dc.date.available 2013-11-24T10:32:07Z
dc.date.issued 2010-07-15 00:01:37
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1717
dc.description.abstract Wraz ze wzrostem ilości zgłoszeń problemów i awarii wzrosło zapotrzebowanie na system który pozwoliłby znacznie usprawnić zarządzaniem takimi zgłoszeniami. Tak też i było w przypadku WSB-NLU działu IT, który wyraził zapotrzebowanie na takowy system. W dzisiejszych czasach mamy możliwość wyboru ogromnej ilości podobnych systemów. Do projektu, który ma za zadanie wspierać dział IT, wybrano system OTRS który został zaprojektowany tak, aby zapewnić szybką obsługę problemów zgłaszanych do działów IT, wsparcia, helpdesk, itp. W pracy przedstawiona została analiza funkcjonalności systemu OTRS na tle aktualnego systemu CKM używanego w DIT WSB-NLU. Instalacja i konfiguracja systemu OTRS na platformie Linux PLD 2.6.32.9-bare-vserver oraz odpowiednich pakietów wymaganych do prawidłowego działania systemu. Ponieważ platforma na której system OTRS-DIT został umieszczony nie jest wspierana przez sam system, przedstawione zostały niezbędne zmiany których trzeba było dokonać w trakcie instalacji. Zaprezentowano także aktualizację systemu i przeanalizowano problemy które wynikły w jej trakcie. Przedstawione zostały także przygotowania odpowiedniej bazy danych MySQL oraz podłączenie systemu OTRS do Active Directory. Do zaprezentowania poprawności oraz stabilności działania systemu przeprowadzono testy obciążeniowe poprzez wygenerowanie odpowiedniej ilości maili. W późniejszych etapach widać wygląd gotowej instalacji, szkolenie, a także przykładowe scenariusze ukazujące funkcjonalność systemu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject programy komputerowe pl
dc.subject system Help-Desk pl
dc.subject zgłoszenie awarii pl
dc.subject bazy danych pl
dc.title Wdrożenie systemu biletowania dla potrzeb Działu IT w oparciu o oprogramowanie OTRS pl
dc.title.alternative Ticketing system for IT department - implementation based on OTRS software pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-23T10:33:42Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info