Kształtowanie wizerunku banku na przykładzie PKO BP

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Fałowski, Dariusz
dc.date.accessioned 2013-11-26T09:35:17Z
dc.date.available 2013-11-26T09:35:17Z
dc.date.issued 2010-07-22 18:51:09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1756
dc.description.abstract Zaufanie do banku jest bezcennym atutem w walce konkurencyjnej, a dobry wizerunek ma większe znaczenie niż wysokość kapitałów własnych. Celem pracy jest przedstawienie działalności marketingowej banku, ze szczególnym uwzględnieniem instrumentów marketingu – mix, takich jak produkt (usługa bankowa), cena, dystrybucja, promocja i wykazanie związku między wizerunkiem banku, a zdobyciem i utrzymaniem klienta. Służą temu zarówno część pierwsza – teoretyczna, jak i druga – badawcza. Dwa pierwsze rozdziały stanowią wprowadzenie do tematu poprzez omówienie podstawowych pojęć takich jak wizerunek, system identyfikacji wizualnej, marketing usług bankowych oraz wszystkich elementów marketingu – mix. Rozdział trzeci jest efektem pracy badawczej. Została ona rozpoczęta od analizy źródeł zastanych, w większości udostępnionych przez bank PKO BP. Na tej podstawie przedstawiono historię, strukturę organizacyjną i kapitałową instytucji oraz jej misję i strategię. Rozpatrując elementy bliższego i dalszego otoczenia banku określono jego obecną pozycję na rynku. Działania te umożliwiły sformułowanie problemów badawczych i postawienia tezy, że wizerunek banku ma kluczowe znaczenie dla zdobycia i utrzymania klienta. Badani nie są zadowoleni z wysokości kosztów za usługi i z tempa ich realizacji, nie rozpoznają banku, mylą go nawet z inną placówką, uskarżają się na błędy i brak pełnej wiedzy personelu, ale mimo wszystko PKO BP jest dla nich synonimem bankowości i prestiżu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject banki pl
dc.subject marketing bankowy pl
dc.subject wizerunek banku pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject usługi bankowe pl
dc.title Kształtowanie wizerunku banku na przykładzie PKO BP pl
dc.title.alternative Shaping the example of image bank PKO BP pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-26T08:39:43Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info