Kierunki doskonalenia strategii marketingowej na przykładzie hotelu Le Royal Meridien Bristol w Warszawie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Łomnicka, Justyna
dc.date.accessioned 2013-11-27T15:40:50Z
dc.date.available 2013-11-27T15:40:50Z
dc.date.issued 2009-02-05 13:52:05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1797
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie dotychczasowych kierunków strategii marketingowej, jakimi posługuje się hotel Le Royal Meridien Bristol. Pomimo tego, że omawiany hotel jest pięciogwiazdkowym hotelem o kategorii de luxe i ma wysoki prestiż, to można go udoskonalić, by być jeszcze bardziej konkurencyjnym na rynku usług hotelarskich. Hipoteza badawcza zakłada, iż zastosowanie marketingu-mix pozwoli zidentyfikować niedostrzegane dotąd szanse/zagrożenia oraz słabe/mocne strony hotelu Le Royal Meridien Bristol w Warszawie. Niniejsza praca zawiera opis kierunków strategii marketingowej, jakimi posługuje się hotel Le Royal Meridien Bristol. Jednocześnie ukazała, że pomimo dorobku pięciogwiazdkowego oraz silnej marki jaką jest Bristol, hotel powinien udoskonalić swoją strategię. Dbanie o stałego klienta to jedno z podstawowych czynności marketingowych, ale zdobywanie nowych jest również ważne. Jednym z bardzo ważnych narzędzi, które wykorzystujmy do pozyskiwania klientów jest reklama, a w dobie XXI w. Internet daje nam duże możliwości. Jak pokazuje analiza SWOT jednym ze słabych punktów jest brak strony internetowej. Powinna ona być stworzona i cały czas udoskonalana, gdyż najwięcej przekazuje informacji zainteresowanym klientom. Przestarzały sprzęt jest również dużym minusem, który źle wpływa na produkt hotelu Le Royal Meridien Bristol. W obecnych czasach, gdzie zapotrzebowanie na usługi hotelarskie jest duże, a konkurencja ostra, staranne dopracowanie oferty i zaoferowanie jej klientowi, który zechce ją nabyć, jest sprawą najważniejszą. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject marketing turystyczny pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject strategie dystrybucji pl
dc.subject promocja pl
dc.subject usługi hotelowe pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject kategoryzacja hoteli pl
dc.title Kierunki doskonalenia strategii marketingowej na przykładzie hotelu Le Royal Meridien Bristol w Warszawie pl
dc.title.alternative Marketing strategy's improvement based on Le Royal Meridien in Warsaw pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-27T08:20:03Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info