Wybrane techniki modelowania 3d

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Białas, Franciszek
dc.contributor.author Łuczkiewicz, Maciej
dc.date.accessioned 2013-11-28T09:34:40Z
dc.date.available 2013-11-28T09:34:40Z
dc.date.issued 2009-03-10 13:44:32
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1815
dc.description.abstract Grafika komputerowa, jako jeden z wielu działów informatyki, zajmuje się generowaniem obrazów za pomocą komputera. Stosuje się ją w różnych dziedzinach, między innymi w nauce, technice, kulturze oraz rozrywce. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie wybranych istotnych technik i narzędzi modelowania i renderowania grafiki 3d oraz zademonstrowanie ich zastosowania na konkretnych przykładach. Do analizy i opisu wybrałem elementy, z którymi zetknąłem się w swojej kilkuletniej działalności w dziedzinie tworzenia grafiki 3d, które według mnie mają w modelowaniu kluczowe znaczenie. Praktyczna część pracy – została zebrana w formie prezentacji przygotowanej w programie Flash. Prezentacja pozwala na uruchomienie poszczególnych demonstracji – animacji, poprzez wybór w warstwie głównej odpowiedniego przycisku – animowanego sześcianu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject grafika komputerowa pl
dc.subject informatyka pl
dc.subject modelowanie obrazu cyfrowego pl
dc.title Wybrane techniki modelowania 3d pl
dc.title.alternative Chosen 3d modeling techniques pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-27T09:52:33Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info