Komunikacja marketingowa w Second Life na przykładzie "Tygodnika Powszechnego" i Gratki.pl

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Hutyra, Renata
dc.date.accessioned 2013-11-28T10:43:45Z
dc.date.available 2013-11-28T10:43:45Z
dc.date.issued 2008-05-24 21:14:25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1820
dc.description.abstract Second Life to trójwymiarowy, wirtualny świat, w całości tworzony i modyfikowany przez swoich mieszkańców, udostępniony przez firmę Linden Lab w Internecie w 2003 roku. Celem pracy jest przedstawienie cyfrowej rzeczywistości Second Life i możliwości jej wykorzystania w komunikacji marketingowej, na przykładzie analizy porównawczej wirtualnej działalności promocyjnej „Tygodnika Powszechnego” oraz serwisu ogłoszeniowego Gratka.pl. Implementacja powszechnie znanych i używanych narzędzi komunikacji marketingowej do Second Life otwiera nowe, nieograniczone kosztami oraz problemami technicznymi możliwości. Szerokie spektrum odbiorców, duże zainteresowanie mediów rozwojem wirtualnego świata oraz nowe sposoby dotarcia z komunikatem do wybranej grupy docelowej, czynią z Second Life instrument, który nie może być pominięty podczas budowania strategii promocyjnej nowoczesnego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Jeżeli wirtualny świat utrzyma obecne tempo rozwoju, w niedługim czasie stanie się równie potężnym środkiem komunikacji jak Internet. To sprawia, że Second Life może okazać się ogromnym krokiem w przyszłość marketingu. Z dokonanej analizy porównawczej sposobu wykorzystania poszczególnych narzędzi promocji w Second Life przez obie firmy, wyłania się wniosek, iż ich działania nie mogą zostać określone jako takie same, a nawet zbliżone. Ma na to wpływ nie tylko wybór i dopasowanie poszczególnych narzędzi promocji przez „Tygodnik Powszechny” i serwis Gratka.pl, ale przede wszystkim poziom zaangażowania obu firm w działalność promocyjną na wirtualnym polu Second Life. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject komunikowanie interpersonalne pl
dc.subject komunikowanie marketingowe pl
dc.subject e-marketing pl
dc.subject aplikacje internetowe pl
dc.subject rzeczywistość wirtualna pl
dc.title Komunikacja marketingowa w Second Life na przykładzie "Tygodnika Powszechnego" i Gratki.pl pl
dc.title.alternative Marketing communication in Second Life based on an example of "Tygodnik Powszechny" and Gratka.pl pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-28T09:32:19Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info