Agroturystyka jako specyficzny produkt turystyczny

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Pasiut, Tomasz
dc.date.accessioned 2013-11-30T13:23:01Z
dc.date.available 2013-11-30T13:23:01Z
dc.date.issued 2009-03-01 13:10:44
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1877
dc.description.abstract Celem owej pracy magisterskiej było stworzenie biznes planu gospodarstwa agroturystycznego. Powstał biznes plan gospodarstwa agroturystycznego „Zakole” wraz z kompletnym opisem usług przezeń oferowanych, klienteli, planów gospodarstwa oraz wszelkich danych potrzebnych do otworzenia takiego rodzaju interesu. Biorąc pod uwagę biznes plan można szybko dojść do wniosku, że tego rodzaju działalność gospodarcza jest bardzo owocną formą prowadzenia biznesu, gdyż potencjalne zyski pojawiają się w krótkim okresie czasu, a zwrot zainwestowanego kapitału jest szybki. Biorąc niewielki kredyt na uzupełnienie wkładu początkowego można zacząć prowadzić działalność w bardzo szybkim tempie i już po pierwszym roku spłacić zobowiązania względem banku. Kolejne lata budżetowe, to generowanie zysku netto, którego dynami kawzrasta. Koszty w tego rodzaju działalności nie są wysokie, dlatego przy umiejętnym ich kontrolowaniu i zmniejszaniu można dodatkowo zwiększać zysk operacyjny oraz zysk netto. Gospodarstwo „Zakole” prócz kredytu „na start” raczej nie będzie w przyszłości posiłkowało się większymi kredytami – okazjonalnie kredytem obrotowym – a to dlatego, że zdolności finansowe „Zakola” są na tyle dobre, że dalszą rozbudowę gospodarstwa, czy też reklamę może finansować z własnych zysków. Opierając się na biznes planie można stwierdzić, że jest to dochodowa działalność, która dzięki niewielkim nakładom pieniężnym może generować zadowalające zyski, które z biegiem lat będą zwiększane. Dodatkowo jest to bardzo przyjemna forma prowadzenia działalności gospodarczej, nie wymagająca specjalnych umiejętności. Trzeba również pamiętać o tym, iż liczba potencjalnych klientów cały czas się w Polsce zwiększą wraz ze wzrastającą świadomością klientów na temat tej formy wypoczynku. Można zakładać, iż progres będzie trwał jeszcze długie lata, a co za tym idzie gospodarstwo agroturystyczne będzie miało stały dopływ gotówki, którą może odpowiednio inwestować oraz reklamować swą działalność. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject agroturystyka pl
dc.subject turystyka pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.subject działalność gospodarcza pl
dc.subject podatek dochodowy pl
dc.subject podatek od wartości dodanej (VAT) pl
dc.subject karta podatkowa pl
dc.subject biznes plan pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject plan marketingowy pl
dc.title Agroturystyka jako specyficzny produkt turystyczny pl
dc.title.alternative Agribusiness as a specific tourist product pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-29T12:54:10Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info