Wprowadzenie nowego produktu na rynek techniki grzewczej na przykładzie „Turbokominek ® II” firmy Makroterm

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Chyclak, Bernadeta
dc.date.accessioned 2013-12-03T08:22:54Z
dc.date.available 2013-12-03T08:22:54Z
dc.date.issued 2008-12-09 16:52:46
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1910
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest ukazanie, iż dobrze przygotowane i przemyślane wprowadzenie na rynek nowego produktu zapewni producentowi wzrost zysku. Wspomaganie wdrożenia nowego produktu przez odpowiednio dobrane narzędzia marketingowe sprawi, iż produkt będzie ukazany w jak najbardziej korzystnej pozycji na rynku, która pozwoli wyróżnić ofertę przedsiębiorstwa wśród konkurentów. Tezą stawianą w mojej pracy jest stwierdzenie, iż możliwe jest pozycjonowanie nowego produktu w taki sposób, aby dzięki swojej innowacyjności przyczynił się do wzrostu satysfakcji klientów z zakupu i tym samym spowodował zwiększenie sprzedaży oraz zysku przedsiębiorstwa. Działania promocyjne przeprowadzone przez spółkę Makroterm zapewniły obecność TURBOKOMINKA®II w ofercie handlowej wszystkich partnerów, a solidna informacja przekazana na szkoleniach pozwoliła na odpowiednie prezentowanie produktu i dzięki temu konsekwentny wzrost sprzedaży. Świadczy o tym fakt, iż firma jest znana na terenie kraju, produkty są rozpoznawalne i ładnie się komponują w każdy styl oraz gust klienta. Przewagą spółki nad konkurencją jest w głównej mierze fakt, iż posiada własne zaplecze badawczo rozwojowe, dzięki któremu zaproponowała bardzo konkurencyjną cenę na nowy produkt, natomiast posiadanie własnych rozwiązań patentowych pozwala kojarzyć wyroby spółki z wysoką jakością i ciekawymi rozwiązaniami technicznymi, których nie posiada konkurencja. Niewątpliwą zaletą produktów spółki jest możliwość pracy w zintegrowanym systemie. Pomimo, iż nie jest to tanie rozwiązanie to jednak ma wielu zwolenników ze względu na możliwość kompleksowego ogrzewania budynku oraz wykorzystywania najekonomiczniejszego w danym momencie źródła energii (solar, turbokominek, kocioł olejowy czy też węglowy). W świetle ostatnich wydarzeń związanych z kryzysem na rynku finansowym mocną stroną spółki jest jej stabilna sytuacja finansowa i związana z tym możliwość samofinansowania wdrożeń nowych produktów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject produkt pl
dc.subject innowacyjność produktu pl
dc.subject zarządzanie produktem pl
dc.subject rozwój przedsiębiorstwa pl
dc.subject analiza otoczenia konkurencyjnego pl
dc.subject promocja produktu pl
dc.subject ciepłownictwo pl
dc.subject nowe produkty pl
dc.title Wprowadzenie nowego produktu na rynek techniki grzewczej na przykładzie „Turbokominek ® II” firmy Makroterm pl
dc.title.alternative An introduction of the new product on the heating technology market – an example of Makroterm's Turbokominek II pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-02T08:45:42Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info