Jakość procesu świadczenia usług na przykładzie pływalni Atlantis

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Kożuch, Anna
dc.date.accessioned 2013-12-03T08:46:46Z
dc.date.available 2013-12-03T08:46:46Z
dc.date.issued 2008-03-14 23:37:00
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1914
dc.description.abstract Świadczenie usług dobrej jakości wymaga ciągłego monitorowania stopnia satysfakcji klientów i ich sposobu postrzegania dostarczanych usług. Celem pracy było rozpoznanie, w jaki sposób można zbadać, zanalizować i poprawić jakość procesu świadczenia usługi. Podjęto próbę udoskonalenia tego procesu poprzez zbadanie poszczególnych obszarów na przykładzie pływalni Atlantis. Celem pracy było również pokazanie specyfiki usługi na tle funkcjonowania branży rekreacyjnej. Praca składa się z czterech rozdziałów, z czego dwa pierwsze to rozdziały teoretyczne, natomiast dwa kolejne empiryczne. Szczególną uwagę w pracy zwrócono na jakość usługi. W części empirycznej dokonano badań własnych w celu wyciągnięcia wniosków i wskazówek na przyszłość. Pracę oparto na literaturze przedmiotu z zakresu zarządzania i marketingu. W części empirycznej dokonano opisu przypadku pływalni Atlantis oraz przeprowadzono badania klientów pływalni. Celem badania była ocena jakości świadczenia procesu usługowego oraz poprawy skuteczności i wydajności pływalni Atlantis w relacjach z klientami. W badaniu posłużono się metodą Servqual, której podstawą była analiza rozbieżności między oczekiwaniami klientów pływalni Atlantis co do oferowanych usług, a postrzeganiem przez nich usług otrzymanych faktycznie. Badania przeprowadzono za pomocą metody doboru jednostek typowych, wybrano 70 respondentów korzystających z usług pływalni. Przeprowadzone badanie metodą Servqual potwierdziło pewne niedoskonałości w poszczególnych obszarach materialnych i niematerialnych elementów usługi. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing usług pl
dc.subject jakość usług pl
dc.subject zarządzanie jakością pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.title Jakość procesu świadczenia usług na przykładzie pływalni Atlantis pl
dc.title.alternative Quality process show services swimming poll Atlantis show as an example pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-02T08:45:53Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info