Kreatywność w procesie kształtowania działalności reklamowej na przykładzie Vichy Laboratoires

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Lasek, Anna
dc.date.accessioned 2013-12-03T09:20:09Z
dc.date.available 2013-12-03T09:20:09Z
dc.date.issued 2008-10-23 17:12:24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1920
dc.description.abstract Praca została poświęcona zagadnieniu kreatywności w procesie kształtowania kampanii reklamowych, na przykładzie marki dermokosmetycznej Vichy. W pracy postawiono następującą tezę: kreatywność jest kluczowym czynnikiem warunkującym skuteczność działalności reklamowej przedsiębiorstwa. Skuteczność określana jest przyciąganiem percepcji nabywców, kształtowaniem postaw wobec produktów oraz inicjowaniem zachowań nabywczych. Celem pracy jest poznanie i zrozumienie pojęcia kreatywności, weryfikacja kreatywnego myślenia na każdym z etapów tworzenia kampanii reklamowej, jako istotnego czynnika przyciągania uwagi, a także identyfikacja pierwiastków kreatywnych w kampaniach reklamowych Vichy Laboratoires. W niniejszej pracy wykorzystano literaturę zwartą z zakresu zarządzania i marketingu oraz psychologii (kreatywność, innowacja, wórczość). Oparto się również na źródłach internetowych z zakresu ekonomii, marketingu, a także psychologii i treningu kreatywności. Część empiryczna oparta została o materiały wewnętrzne firmy L’Oreal Polska, raporty oraz badania przygotowane przez agencje badawcze takie jak AC Nielsen, GFK Polonia oraz IMS Polska. Wykorzystano również informacje zdobyte w trakcie pracy w firmie, własne doświadczenia, rozmowy i spotkania. Podsumowując, można stwierdzić, że kampanie reklamowe prowadzone przez firmę Vichy wymagają od ich twórcy niezwykłych umiejętności kreatywnych na każdym z etapów ich tworzenia. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject kampanie reklamowe pl
dc.subject myślenie twórcze pl
dc.subject kreatywność pl
dc.title Kreatywność w procesie kształtowania działalności reklamowej na przykładzie Vichy Laboratoires pl
dc.title.alternative Creativity in the process of designing advertising campaign, based on Vichy Laboratoires example pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-02T08:18:56Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info