Analiza logistycznej obsługi klienta na przykładzie firmy Zasada Trans Spedition Sp. z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Biga, Sebastian
dc.date.accessioned 2013-12-03T14:46:58Z
dc.date.available 2013-12-03T14:46:58Z
dc.date.issued 2013-10-24 12:15:14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1943
dc.description.abstract Praca dotyczy analizy procesu obsługi klienta. Badania zostały przeprowadzone w firmie Zasada Trans Spedition w Brzesku. Wybór firmy był podyktowany chęcią oceny poziomu usług w dużym, przedsiębiorstwie. Zastosowaną metodą w niniejszej pracy była ankieta. Przeprowadzone badania pozwoliły zapoznać się z działalnością firmy oraz poznać zdanie klientów. Analizowana firma pozytywnie przedstawia się pod względem polityki obsługi. Respondentów pytano o uczciwość i odpowiedzialność firmy Zasada. Pytania ankietowe dotyczyły także ceny usług, kontaktu telefonicznego lub mailowego oraz terminowości przesyłki. Ostatnie pytanie zamknięte ankiety dotyczyło ogólnej satysfakcji klientów z usług firmy Zasada. Pytania otwarte dotyczyły wizerunku firmy. Udzielane odpowiedzi były pozytywne. Według respondentów firma Zasada jest firmą godną zaufania. Otrzymane wyniki badań są zadowalające, choć jeszcze niektóre elementy są do poprawienia. Wyniki wskazują, iż firma stara się dbać o klienta i spełniać jego oczekiwania. Analizowana firma zapewnia o świadczeniu jak najwyższej jakości usług oraz dbałość o klienta. Praca dyplomowa składa się z trzech części, a całość zakończona jest podsumowaniem. pl
dc.description.abstract The following license work concerns the customer service process. The research was conducted in Zasada Trans Spedition company in Brzesko. The choice of the company was intended to assess the service level in a large company. The main method used in the study was a survey. Performed studies allowed to become acquainted with the company’s business activity and the clients’ opinion. The analyzed company presents itself positively as far as the service policy is concerned. The respondents were asked about honesty and liability of Zasada company. Survey questions concerned prices of services, as well as phone or e-mail contact and punctuality of the package. The last structured question was related to the clients’ general satisfaction from the company services. The open questions referred to the company image. The answers given in this area were positive. According to the respondents Zasada Trans Spedition is a trustworthy company. The results received are satisfactory, however a few elements need to be improved. The company appeared as the one caring about its clients and fulfilling all the expectations. The graduate work consists of three parts and ends in a summary. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject klient pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject obsługa pl
dc.subject logistyka pl
dc.subject firma pl
dc.subject transport pl
dc.subject analiza pl
dc.subject ocena pl
dc.subject customer pl
dc.subject company pl
dc.subject service pl
dc.subject logistics pl
dc.subject business pl
dc.subject transport pl
dc.subject analuze pl
dc.subject evaluation pl
dc.title Analiza logistycznej obsługi klienta na przykładzie firmy Zasada Trans Spedition Sp. z o.o. pl
dc.title.alternative The analysis of logistic customer service on example of Zasada Trans Spedition Sp. z o.o. pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-03T14:30:41Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info