Znaczenie i funkcja mediów w kampanii wyborczej na przykładzie wyborów prezydenckich w USA

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mędzelowski, Tadeusz
dc.contributor.author Cięciwa, Przemysław
dc.date.accessioned 2013-12-03T15:39:01Z
dc.date.available 2013-12-03T15:39:01Z
dc.date.issued 2013-10-23 14:56:12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1949
dc.description.abstract Celem pracy było przedstawienie znaczenia i funkcji mediów w kampanii wyborczej na przykładzie wyborów prezydenckich w USA. Pierwsza część pracy opisuje rolę oraz funkcję mediów w tym procesie. Kolejna część to opisanie kampanii wyborczej opartej na marketingu politycznym oraz wyjaśnienie terminów z tym związanych. Ostatnia część opisuje cechy systemu wyborczego w USA oraz analizę SWOT. pl
dc.description.abstract Main objective it was show meaning and function of media in election campaign on example presidential election in USA The first part of the work is describing the role, and the post of media in this process. A next section is describing the election campaign based on the political marketing, and explaining terms associated with it. The last part is describing features of the electoral system in USA, and the SWOT analysis. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing polityczny pl
dc.subject wybory prezydenckie pl
dc.subject kampania pl
dc.subject media pl
dc.subject political marketing pl
dc.subject presidential elections pl
dc.subject campaign pl
dc.subject media pl
dc.title Znaczenie i funkcja mediów w kampanii wyborczej na przykładzie wyborów prezydenckich w USA pl
dc.title.alternative Meaning and the function of media in an election campaign on the example of presidential elections in the USA pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-03T14:30:58Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info