Produkty luksusowe jako przedmiot nabywania, posiadania i użytkowania przez polskich i włoskich konsumentów

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Janik, Nina
dc.date.accessioned 2013-12-04T09:37:37Z
dc.date.available 2013-12-04T09:37:37Z
dc.date.issued 2008-03-18 11:07:49
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1963
dc.description.abstract Głównym celem pracy jest przedstawienie, w jaki sposób Polacy i Włosi postrzegają produkt luksusowy. Za cel postawiono sobie zgromadzenie jak największej ilości informacji na temat nabywania, posiadania i użytkowania produktów luksusowych przez konsumentów. Skojarzenia i postawy mieszkańców Polski i Włoch pozwalają określić profil polskiego i włoskiego konsumenta dóbr luksusowych. Treść pracy została zawarta w czterech rozdziałach, pierwsze dwa zawierają teoretyczne rozważania na temat produktów luksusowych i konsumentów dóbr luksusowych. Kolejne dwa rozdziały dotyczą treści metodycznych i empirycznych – prezentują wyniki badań pierwotnych i wtórnych. Przeprowadzono badania dotyczące nabywania, posiadania i użytkowania produktu luksusowego przez włoskich i polskich konsumentów. Celem głównym badań było rozpoznanie w jaki sposób konsumenci włoscy i polscy nabywają, posiadają i użytkują produkty luksusowe. Z perspektywy badań opisano opinie i postawy wobec produktu luksusowego polskich i włoskich konsumentów. Zastosowano badania ilościowe, realizowane na próbie 70 dorosłych mieszkańców Polski i 73 mieszkańców Włoch, stosując metodę ankiety. W świetle wyników badań sposób postrzegania produktu luksusowego przez różnych narodowości konsumentów znacznie się rożni. Jednakże zachowania polskiego i włoskiego konsumenta dóbr luksusowych wskazują, iż można dopatrzyć się również wielu podobieństw w nawykach konsumpcyjnych Polaków i Włochów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject dobra luksusowe pl
dc.subject zachowania konsumenta pl
dc.subject zarządzanie produktem pl
dc.subject skale satysfakcji i lojalności pl
dc.title Produkty luksusowe jako przedmiot nabywania, posiadania i użytkowania przez polskich i włoskich konsumentów pl
dc.title.alternative Luxurious products as object of acquire, possession and utilization by Polish and Italian consumers pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-02T08:45:45Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info