Promocja internetowa produktów przetwórstwa rolno-spożywczego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Ogorzałek, Wioleta
dc.date.accessioned 2013-12-04T12:21:08Z
dc.date.available 2013-12-04T12:21:08Z
dc.date.issued 2009-02-05 10:19:19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1987
dc.description.abstract Praca dotyczy promocji internetowej w branży artykułów przetwórstwa rolno-spożywczego. Celem pracy jest rozpoznanie i analiza promocji internetowej w podnoszeniu sprzedaży i zadowolenia klientów - nabywców przetwórstwa rolno-spożywczego. W pracy postawiono tezę , iż wykorzystanie promocji internetowej przyczynia się do podnoszenia skuteczności działań marketingowych. Struktura pracy składa się z części teoretycznej i empirycznej. Przeprowadzono badanie za pomocą metody case - study, co pozwoliło na dokładne zapoznanie się ze strukturą marketingowa firm: Gamma i Roleski. Następnie scharakteryzowano badane przedsiębiorstwa i również stosowane przez firmy narzędzia marketingu - mix. Na końcu przedstawiono, stosowaną promocje w Internecie Roleskiego a dla Gammy propozycje tejże promocji. W pracy wykorzystano książki i podręczniki z zakresu promocji oraz Internetu, także strony internetowe o tej tematyce, jak również czasopisma. Niewątpliwie w dzisiejszych czasach promocja internetowa, to bardzo ważny czynnik wpływający na powodzenia i przetrwanie przedsiębiorstwa. Niektóre z opisanych sposobów promocji w Internecie są bardzo proste i nie powinny nikomu sprawia problemów, a inne są bardziej skomplikowane. Jedne dają szybkie rezultaty, a na wynik innych trzeba czekać nieraz bardzo długo. Jednak każdy może wybrać określoną formę promocji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja pl
dc.subject Internet pl
dc.subject komunikowanie przedsiębiorstwo-klient pl
dc.subject przemysł rolno-spożywczy pl
dc.subject przetwórstwo rolno-spożywcze pl
dc.title Promocja internetowa produktów przetwórstwa rolno-spożywczego pl
dc.title.alternative Internet promotion of products of agricultural and food processing industry pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-02T10:19:26Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info