Komunikacja marketingowa w organizacjach non-profit na przykładzie Ośrodka Rehabilitacyjno-Readaptacyjno-Misyjnego "Magnificat"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Tucznio, Monika
dc.date.accessioned 2013-12-05T07:15:44Z
dc.date.available 2013-12-05T07:15:44Z
dc.date.issued 2008-04-01 20:15:43
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2007
dc.description.abstract Celem pracy była prezentacja strategii komunikacji marketingowej na przykładzie organizacji non-profit, poprzez pokazanie procesu tworzenia strategii, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi komunikacji i struktury przekazu. W pracy tej zaprezentowano terminologię związaną z komunikacją marketingową oraz organizacją non-profit. Pokazano także jak wyglądają nośniki informacji w organizacji w ujęciu teoretycznym jak i praktycznym. W pisaniu pracy wykorzystano literaturę naukową, akty normatywne z zakresu organizacji pożytku publicznego i wolontariatu oraz materiały źródłowe Ośrodka Rehabilitacyjno-Readaptacyjno-Misyjnego „Magnificat”. Na przykładzie Ośrodka RRM „Magnificat” udowodniono, że poprzez skuteczny przekaz komunikacyjny instytucja może zaistnieć na rynku. Strategia komunikacji daje jednostkom niedochodowym możliwość konkurowania z innym organizacjami tej branży. Na podstawie tej organizacji zaprezentowano politykę komunikacji, jaką stosuje się obecnie w tymi miejscu. Ośrodek RRM „Magnificat” swoją działalność promocyjną sprowadza do rozpowszechniania własnoręcznie zaprojektowanych ulotek. Oprócz tego narzędzia komunikacji posiada również swoją stronę internetową, na której zamieszczane są aktualne informacje z zakresu funkcjonowania instytucji. Biorąc pod uwagę stopień konkurencji, jaki towarzyszy tego rodzaju instytucjom można wysnuć wniosek, że działalność promocyjna tychże jednostek powinna odpowiednio się rozwijać. Na Sądecczyźnie istnieje znaczna konkurencja wśród jednostek niedochodowych. Taka sytuacja motywuje organizacje do udoskonalania swych umiejętności z zakresu promocji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject komunikowanie marketingowe pl
dc.subject organizacje non-profit pl
dc.subject zarządzanie organizacją non-profit pl
dc.subject promocja pl
dc.title Komunikacja marketingowa w organizacjach non-profit na przykładzie Ośrodka Rehabilitacyjno-Readaptacyjno-Misyjnego "Magnificat" pl
dc.title.alternative Marketing Communication in Non-profit Organizations Based On the Example of "Magnificat" Rehabilitation Readaptation and Missionary Centre pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-02T10:19:35Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info