Zarządzanie marką sklepu internetowego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Mamcarz, Hubert
dc.date.accessioned 2013-12-05T20:27:11Z
dc.date.available 2013-12-05T20:27:11Z
dc.date.issued 2013-09-11 15:11:00
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2040
dc.description.abstract Zarządzanie marką, skuteczne zabezpieczenie znaku towarowego oraz podjęcie wszelkich starań, które prowadziłyby do zatrzymania klienta w firmie, należą do podstawowych zadań każdego właściciela przedsiębiorstwa. Celem niniejszej pracy były rozważania na temat profesjonalnego zarządzania marką sklepu internetowego. Ważną część pracy stanowi analiza kluczowych elementów kapitału marki, które kształtują jej wartość. Wymienione problemy teoretyczne autor odniósł do firmy HUMA-TEL. Na potrzeby pracy przeprowadzono badania, w których wykorzystano zarówno pierwotne, jak i wtórne źródła informacji. Celem badań bezpośrednich była identyfikacja opinii na temat marki HUMA-TEL oraz relacji klientów z omawianą firmą. Badania przeprowadzono wśród klientów firmy. Metodą badawczą była ankieta, a za narzędzie badawcze posłużył kwestionariusz ankiety. Wnioski z badań potwierdzają bardzo pozytywne opinie na temat marki HUMA-TEL, podejmowanych przez firmę działań. Ponadto z badań wynika, że klienci pozytywnie oceniają relacje jakie kształtuje z nimi badana firma. pl
dc.description.abstract Brand management, adequate protection of trademark and use of strategies aimed at maintaining customer loyalty are among the most basic tasks of every entrepreneur. This research deals with online store brand management. Special focus was put on analysing those key elements of brand capital that determine its value. The potential problems in the field were resolved with the use of HUMA-TEL as a sample company facing them. The research described in this paper was carried out with the use of both primary and secondary sources. Direct research was aimed at collecting customers' opinion on HUMA- TEL brand and determining their relation to the company itself. The sample group surveyed were HUMA-TEL customers and the research technique was survey questionnaire. The outcome of the research has confirmed positive opinion of HUMA-TEL customers on its brand and market activity. It has also proved positive relations between the customers and the company under research. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marka pl
dc.subject zarządzanie marką pl
dc.subject sklep internetowy pl
dc.subject kształtowanie relacji pl
dc.subject HUMA-TEL pl
dc.subject brand pl
dc.subject brand management pl
dc.subject online store pl
dc.subject public relations pl
dc.title Zarządzanie marką sklepu internetowego pl
dc.title.alternative Brand management in online store administration pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-05T11:56:36Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info