Działania marketingowe w administracji publicznej na przykładzie Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Targu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pocztowski, Aleksy
dc.contributor.author Rusinowicz, Aleksandra
dc.date.accessioned 2013-12-10T07:03:14Z
dc.date.available 2013-12-10T07:03:14Z
dc.date.issued 2013-08-21 13:10:58
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2134
dc.description.abstract W niniejszej pracy przedstawiono sposób, w jaki powiatowy urząd pracy dbając o wysoką jakość świadczonych usług, wykorzystuje działania marketingowe aby sprostać wymaganiom i zaspokoić potrzeby swoich klientów. Celem przeprowadzonych badań było określenie zakresu stosowania działań marketingowych w administracji publicznej, w szczególności urzędzie pracy i zbadanie czy działania te mają wpływ na poprawę jakości, efektywności i skuteczności świadczonych usług. Zastosowane metody badawcze to analiza dokumentów, analiza wskaźnikowa i badania ankietowe. Dzięki przeprowadzonym badaniom udało się pokazać, że narzędzia i techniki marketingowe okazują się bardzo użyteczne w wypełnianiu przyjętej przez organizację misji. pl
dc.description.abstract This paper shows the way how a local Labour Office uses marketing methods to satisfy needs of its clients, official criteria and high quality of services at the same time. The aim of this research was to set the range of marketing tools used by public administration, in labour offices in particular, and to check if the use of these tools influences positively the quality and effectiveness of provided services. The following research methods were used: the analyses of documents, analyses of indicators, questionnaires. Thanks to the research it’s been possible to prove that marketing tools and techniques are very useful for the organisation to fulfil its mission. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject usługi pl
dc.subject urząd pracy pl
dc.subject jakość pl
dc.subject efektywność pl
dc.subject ankieta pl
dc.subject wskaźniki pl
dc.subject marketing pl
dc.subject services pl
dc.subject labour office pl
dc.subject quality pl
dc.subject effectivness pl
dc.subject questionnaire pl
dc.subject indicators pl
dc.title Działania marketingowe w administracji publicznej na przykładzie Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Targu pl
dc.title.alternative Marketing operations in public administration on example of the District Work Office in Nowy Targ pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-09T15:46:20Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info