Wpływ działań marketingowych na postrzeganie ING Banku Śląskiego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Patena, Wiktor
dc.contributor.author Kunicka, Natalia
dc.date.accessioned 2013-12-10T09:35:10Z
dc.date.available 2013-12-10T09:35:10Z
dc.date.issued 2013-08-13 08:34:22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2140
dc.description.abstract Niewątpliwie działania marketingowe prowadzone przez instytucje bankowe wpływają na potencjalnych nabywców. Działania marketingowe, jako określona koncepcja zarządzania, są ukierunkowane na realizacje określonych celów. W związku z tym, iż spotkałam się z różnymi opiniami na temat wpływu działań marketingowych na postrzeganie wizerunku Banku ING Bank Śląski, postanowiłam opracować ankietę pozwalającą na zbadanie opinii konsumentów. Po analizie przeprowadzonych badań uzyskałam informację potwierdzającą postawioną tezę, iż prowadzone działania marketingowe mają ogromny wpływ na pozytywne postrzeganie wizerunku banku ING, ponadto zidentyfikowano obszary, w który należy dokonać zmian. Do obszarów tych zalicza się: brak bankomatów ING oraz kiosków multimedialnych. Bardzo ważnym elementem w komunikacji instytucji bankowej z otoczeniem jest prowadzenie działań marketingowych, poprzez które bank może realizować zamierzone cele. W dzisiejszych czasach to klient decyduje o wyborze usług, banków, z których chce korzystać, dlatego ogromne znaczenie ma posiadanie pozytywnego wizerunku przez bank. Mimo wysokich kosztów ponoszonych w drodze prowadzenia intensywnych działań promocyjnych, należy promować markę banku ING, aby sprostać oczekiwaniom nabywców. pl
dc.description.abstract Undoubtedly, marketing actions conducted by banking institutions influence potential buyers. Marketing actions are oriented towards realization of the objectives set. As I experienced different opinions on the impact of marketing on perception of the image of the Bank ING Bank I decided to develop a questionnaire to examine the opinions of consumers. After doing the research I received information confirming the posed thesis that conducted marketing actions have a profound effect on the positive perception of the image of ING Bank, and I also identified areas in which the changes have to be made. These areas include: the lack of ING cash machines and multimedia kiosks. A very important component in communication of banking institution's with the environment is to conduct marketing actions, through which the bank can realize its objectives. Nowadays, it is the client who decides on the selection of services, banks, which he wants to use, hence the great importance of having a positive image of the bank. Despite the high costs borne by a vigorous promotion activities ING Bank needs to promote the brand, to meet the expectations of buyers. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject działania marketingowe pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject marketing bankowy pl
dc.subject bank pl
dc.subject badania ankietowe pl
dc.title Wpływ działań marketingowych na postrzeganie ING Banku Śląskiego pl
dc.title.alternative Impact of marketing actions on the perception of ING Bank pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-09T16:19:58Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info