dc.contributor.advisor |
Patena, Wiktor |
|
dc.contributor.author |
Kunicka, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-10T09:35:10Z |
|
dc.date.available |
2013-12-10T09:35:10Z |
|
dc.date.issued |
2013-08-13 08:34:22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/2140 |
|
dc.description.abstract |
Niewątpliwie działania marketingowe prowadzone przez instytucje bankowe wpływają na potencjalnych nabywców. Działania marketingowe, jako określona koncepcja zarządzania, są ukierunkowane na realizacje określonych celów. W związku z tym, iż spotkałam się z różnymi opiniami na temat wpływu działań marketingowych na postrzeganie wizerunku Banku ING Bank Śląski, postanowiłam opracować ankietę pozwalającą na zbadanie opinii konsumentów. Po analizie przeprowadzonych badań uzyskałam informację potwierdzającą postawioną tezę, iż prowadzone działania marketingowe mają ogromny wpływ na pozytywne postrzeganie wizerunku banku ING, ponadto zidentyfikowano obszary, w który należy dokonać zmian. Do obszarów tych zalicza się: brak bankomatów ING oraz kiosków multimedialnych. Bardzo ważnym elementem w komunikacji instytucji bankowej z otoczeniem jest prowadzenie działań marketingowych, poprzez które bank może realizować zamierzone cele. W dzisiejszych czasach to klient decyduje o wyborze usług, banków, z których chce korzystać, dlatego ogromne znaczenie ma posiadanie pozytywnego wizerunku przez bank. Mimo wysokich kosztów ponoszonych w drodze prowadzenia intensywnych działań promocyjnych, należy promować markę banku ING, aby sprostać oczekiwaniom nabywców. |
pl |
dc.description.abstract |
Undoubtedly, marketing actions conducted by banking institutions influence potential buyers. Marketing actions are oriented towards realization of the objectives set. As I experienced different opinions on the impact of marketing on perception of the image of the Bank ING Bank I decided to develop a questionnaire to examine the opinions of consumers. After doing the research I received information confirming the posed thesis that conducted marketing actions have a profound effect on the positive perception of the image of ING Bank, and I also identified areas in which the changes have to be made. These areas include: the lack of ING cash machines and multimedia kiosks. A very important component in communication of banking institution's with the environment is to conduct marketing actions, through which the bank can realize its objectives. Nowadays, it is the client who decides on the selection of services, banks, which he wants to use, hence the great importance of having a positive image of the bank. Despite the high costs borne by a vigorous promotion activities ING Bank needs to promote the brand, to meet the expectations of buyers. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
działania marketingowe |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
marketing bankowy |
pl |
dc.subject |
bank |
pl |
dc.subject |
badania ankietowe |
pl |
dc.title |
Wpływ działań marketingowych na postrzeganie ING Banku Śląskiego |
pl |
dc.title.alternative |
Impact of marketing actions on the perception of ING Bank |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-12-09T16:19:58Z |
|