Piekarnia "PTYŚ" jako obiekt badań empirycznych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pająk, Wojciech
dc.contributor.author Kurczab, Justyna
dc.date.accessioned 2013-12-16T08:58:33Z
dc.date.available 2013-12-16T08:58:33Z
dc.date.issued 2013-07-01 10:14:47
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2344
dc.description.abstract Przedsiębiorczość jest zdolnością do kierowania i zaspokajania cudzych potrzeb. Określana jest, jako zespół cech charakteryzujących pewną grupę społeczną nazywaną przedsiębiorcami. Przedsiębiorczość jest bardzo pożądaną cechą charakteru, którą posiadają osoby przejmujące inicjatywę w działaniu i biorące życie we własne ręce. Celem niniejszej pracy jest analiza rozwoju przedsiębiorstwa na podstawie Piekarni „Ptyś”. Praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym rozdziale przedstawiono proces rozwoju małych i dużych przedsiębiorstw na tle gospodarki rynkowej. Opisane zostało również pojęcie przedsiębiorczości, a także wszystkie decyzje konstytuujące przedsiębiorstwo, które przedsiębiorca musi podjąć, aby założyć własną firmę. Rozdział drugi dotyczy charakterystyki Piekarni „Ptyś”. Ukazano w nim zakres działalności i charakterystykę produktów, jak również opis sektora i sprzedawców pieczywa w gminie Radgoszcz. Ostatni, trzeci rozdział prezentuje ocenę rozwoju Piekarni od momentu powstania firmy do obecnej sytuacji, a także kierunki jej dalszego rozwoju. Do napisania pracy wykorzystano literaturę z zakresu przedsiębiorczości oraz zarządzania rozwojem organizacji. Dodatkowe informacje na temat Piekarni „Ptyś” udostępnione zostały przez właścicielkę firmy. Po przeprowadzonej analizie strategicznej piekarni „Ptyś” można stwierdzić, że firma prowadzić będzie we właściwym kierunku politykę marketingową. Ma to na celu realizację misji oraz zaplanowanych celów marketingowych przedsiębiorstwa. Analiza strategiczna i decyzje, jakie będą podejmowane sprawią, że udziały w ogólnej sprzedaży wytwarzanych produktów piekarni „Ptyś” sukcesywnie będą rosły. Innowacja, którą firma ma zamiar wprowadzić w przyszłości przyniesie relatywne zyski. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject małe i średnie przedsiębiorstwa pl
dc.subject piekarnictwo pl
dc.subject rozwój przedsiębiorstwa pl
dc.subject zarządzanie przedsiębiorstwem pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.title Piekarnia "PTYŚ" jako obiekt badań empirycznych pl
dc.title.alternative "PTYŚ" bakery as an object of empirical research pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-16T08:40:49Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info