Internetowy system obsługi multikina

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Telega, Henryk
dc.contributor.author Kutermak, Marcin
dc.date.accessioned 2013-12-16T09:39:55Z
dc.date.available 2013-12-16T09:39:55Z
dc.date.issued 2013-06-13 02:44:19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2351
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest stworzenie systemu, który automatyzuje i optymalizuje niektóre procesy biznesowe zachodzące w multikinie. Owe procesy można podzielić na takie, które zachodzą przy uczestnictwie pracownika multikina oraz na takie, w których obecny jest klient. Pracownik multikina dzięki systemowi może zarządzać repertuarem, sprzedażą biletów, może monitorować sprzedaż, odczytywać statystyki, generować raporty. Ponadto pracownik może dokonywać sprzedaży biletów na właściwy seans w okienku znajdującym się na miejscu w kinie. Klient może zapoznać się z ofertą multikina, może podglądnąć zwiastuny filmów, a także dokonać rezerwacji biletów na właściwy film w dogodnym terminie. Ze względu na to, że jest to aplikacja internetowa zainstalowana na zewnętrznym hostingu wszystko to może odbywać się zdalnie przez Internet za pośrednictwem przeglądarki internetowej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject bazy danych pl
dc.subject aplikacje internetowe pl
dc.subject język programowania SQL pl
dc.subject multimedia pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.title Internetowy system obsługi multikina pl
dc.title.alternative Website support for a multiplex pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-16T08:41:10Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info