Gra akcji TPP wykonana z wykorzystaniem silnika Unity 3D wraz z pakietem materiałów dydaktycznych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Białas, Franciszek
dc.contributor.author Górowski, Łukasz
dc.contributor.author Twardowski, Daniel
dc.date.accessioned 2013-12-17T10:04:37Z
dc.date.available 2013-12-17T10:04:37Z
dc.date.issued 2013-05-23 20:45:34
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2398
dc.description.abstract Celem pracy jest stworzenie trójwymiarowej gry komputerowej w środowisku Unity 3D oraz materiałów dydaktycznych przedstawiających sposób tworzenia gry w postaci tutorial’ów. Szczegółowym celem było: -zaprojektowanie sceny dla rozgrywki (fabryka wraz z otoczeniem), -stworzenie trójwymiarowych modeli postaci oraz animowanie ich (postać gracza i przeciwnicy), -zaprogramowanie mechanizmów rozgrywki, kontroli postaci gracza, kamery, życia, obiektów na scenie oraz sztucznej inteligencji, -stworzenie materiałów dydaktycznych przedstawiających krok po kroku proces tworzenia gry komputerowej w środowisku Unity (4 lekcje plus dodatek). W drugim rozdziale jest scharakteryzowane środowisko gier, w którym to zostały opisane podstawowe elementy gry czyli silnik oraz programy do tworzenia gier i grafiki. W trzecim rozdziale zostały przedstawione programy graficzne, które są wykorzystywane przy powstawaniu gier. Czwarty rozdział zawiera charakteryzację gry pod kątem ich podziału na gatunki i rodzaje. W piątym rozdziale zostały przedstawione wszystkie elementy niezbędne do stworzenia gry takie jak modele postaci, budynki i wyposażenie oraz środowisko całej sceny. Szósty rozdział przedstawia aspekty techniczne gry i zawarte w nim podrozdziały charakteryzujące ogólną logikę, moduły, wzorce projektowe oraz zależności występujące w tworzonej grze. W siódmym rozdziale znajduje się szczegółowa charakterystyka wybranych zależności pomiędzy przeciwnikiem a graczem na podstawie wbudowanego języka programowania UnityScript (JavaScript). Ósmy rozdział zawiera opis materiałów dydaktycznych przedstawiających sposób tworzenia gry w środowisku Unity. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject gry komputerowe pl
dc.subject grafika komputerowa pl
dc.subject programy graficzne pl
dc.title Gra akcji TPP wykonana z wykorzystaniem silnika Unity 3D wraz z pakietem materiałów dydaktycznych pl
dc.title.alternative Third-Person Perspective action game made ​​with Unity 3D engine and package of learning materials pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-16T16:05:22Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info