Budowanie relacji z klientem na przykładzie Poczty Polskiej SA

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Palkij, Magdalena
dc.date.accessioned 2013-12-20T07:22:25Z
dc.date.available 2013-12-20T07:22:25Z
dc.date.issued 2013-09-25 23:24:04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2497
dc.description.abstract W niniejszej pracy zaprezentowano wykorzystanie marketingu relacji w działalności usługowej operatora publicznego Poczty Polskiej. W pracy przyjęto hipotezę, iż niezbędnym warunkiem satysfakcjonujących relacji jest budowanie związków opartych na zaufaniu i satysfakcji klienta; oraz że kluczowym czynnikiem, który najsilniej wpływa na przywiązanie klienta do Poczty Polskiej jest jego poziom zadowolenia. W celu weryfikacji hipotez w pracy przeprowadzono badanie ankietowe w jednej z placówek Poczty Polskiej. Badaniem zostało objętych 100 osób. Poza badaniem ankietowym w pracy dokonano analizy jakości usług świadczonych przez Pocztę Polską oraz rozpatrywania skarg i reklamacji na podstawie raportów i analiz sporządzonych przez Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Praca składa się z pięciu rozdziałów. pl
dc.description.abstract This master’s thesis presents the use of relationship marketing in services activities of the public operator of the Polish Post. In this work it was hypothesized that the necessary condition is satisfactory relationship building relationships based on trust and customer satisfaction, and that the key factor that most affects customer loyalty to the Polish Post is the level of satisfaction. In order to test hypotheses in the survey work carried out in one of the posts of the Polish Post. The study was of 100 people. In addition to the survey work analyzes the quality of services provided by the Polish Post and the handling of complaints on the basis of reports and analyzes prepared by the Office of Electronic Communications. The work consists of five chapters. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject relacje pl
dc.subject klient pl
dc.subject usługi pl
dc.subject Poczta Polska S.A. pl
dc.subject relationships pl
dc.subject customer service pl
dc.subject Polish Post S.A. pl
dc.title Budowanie relacji z klientem na przykładzie Poczty Polskiej SA pl
dc.title.alternative Building a relationship with the customer on the example of the Polish Post pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-19T13:48:50Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info