E- biznes. Rozwój, funkcjonowanie i możliwości wykorzystania w XXI wieku na podstawie wybranych sklepów internetowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Batko, Bogdan
dc.contributor.author Lupa, Piotr
dc.date.accessioned 2013-12-20T13:41:00Z
dc.date.available 2013-12-20T13:41:00Z
dc.date.issued 2013-02-28 17:22:36
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2530
dc.description.abstract Ciekawą i coraz bardziej popularną formą biznesu stał się w ostatnich latach e-biznes. Jego możliwości wykorzystania we współczesnym świecie jak i liczne zalety sprawiają, że klienci coraz częściej korzystają z tej formy robienia zakupów. Praca przedstawia podstawowe zagadnienia teoretyczne związane z e-biznesem, jego narzędzia i działania marketingowe. Autor pracy omawiając wybrane sklepy internetowe – Allegro i e-Bay pozwala bliżej zapoznać się ze specyfiką działania omawianej formy biznesu. Przeprowadzone badania za pomocą kwestionariusza ankietowego wśród ludzi młodych miały na celu określenie roli i miejsca e- biznesu w ich codziennym życiu. pl
dc.description.abstract E-business has become popular and interest form of business in last years more and more. Of him possibility applications in contemporary world as well as numerous virtues cause around customers more and more are using this form of the shopping. The work is presenting the essential theoretical issue about the e-business, of him tools and marketing action. Author of the work discussing chosen online shops - the Allegro and e-Bay let more close to read around specificity of discussed form of the business. Carried research had among young people they were aimed expression of the role and the place e- of business in their daily living. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject biznes pl
dc.subject e-biznes pl
dc.subject sklep internetowy pl
dc.subject reklama pl
dc.subject allegro pl
dc.subject e-bay pl
dc.subject zakupy pl
dc.subject internet pl
dc.subject business pl
dc.subject e-business pl
dc.subject online shop pl
dc.subject advertisement pl
dc.subject shopping pl
dc.title E- biznes. Rozwój, funkcjonowanie i możliwości wykorzystania w XXI wieku na podstawie wybranych sklepów internetowych pl
dc.title.alternative E - Business. Evolution, functioning and capabilities of utilization in on base of chosen internet store XXI century pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-20T10:19:49Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info