Analiza wykorzystania Internetu przez ING Bank Śląski

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Janisz Damian
dc.date.accessioned 2013-12-22T11:09:57Z
dc.date.available 2013-12-22T11:09:57Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2612
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza wykorzystania Internetu na w działalności Banku Śląskiego. Omówiono genezę Internetu, przedstawiono wpływ Internetu na gospodarkę i życie społeczne. Uwzględniono formy i sposoby wykorzystania Internetu w marketingu bezpośrednim oraz opisano zastosowanie Internetu w bankowości. Dokonano ogólnej charakterystyki Banku Śląskiego oraz zaprezentowano oferowane przez BŚ usługi bankowe w Internecie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject Internet pl
dc.subject Bank Śląski pl
dc.subject gospodarka pl
dc.subject marketing bezpośredni pl
dc.subject bankowość pl
dc.title Analiza wykorzystania Internetu przez ING Bank Śląski pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info