Wpływ działań marketingowych na wynik finansowy przedsiębiorstwa

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Szkarłat Iwona
dc.date.accessioned 2013-12-22T11:13:17Z
dc.date.available 2013-12-22T11:13:17Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2614
dc.description.abstract Celem tej pracy jest przybliżenie metod badania i oceny kondycji finansowej przedsiębiorstwa, przedstawienie istoty polityki marketingowej i jej znaczenia dla jednostki gospodarczej oraz wpływu prowadzonych działań na rezultat funkcjonowania firmy. Omówiono pojęcia marketingu – mix i współzależności pojawiające się między instrumentami a działaniami firmy, oraz współczesne koncepcje marketingowe. Przybliżono pojęcie wyniku finansowego, jego podstawowych kategorii składowych, oraz rodzajów i czynników bezpośrednio kształtujących rezultat działalności przedsiębiorstwa. Przedstawiono techniki liczenia wyniku finansowego, cel jego ustalania oraz sposoby podziału. Omówiono pojęcie analizy i jej rodzajów oraz przybliżono istotę analizy finansowej, rachunkowych technik i metod wykorzystywanych w badaniach. W części badawczej przeprowadzono analizę finansową Firmy „X”. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject finanse przedsiębiorstwa pl
dc.subject polityka marketingowa pl
dc.subject analiza finansowa pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.title Wpływ działań marketingowych na wynik finansowy przedsiębiorstwa pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info