Portret psychologiczny polskiego przedsiębiorcy w kontekście poczucia sukcesu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Miśkowiec Barbara
dc.date.accessioned 2013-12-22T11:20:03Z
dc.date.available 2013-12-22T11:20:03Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2617
dc.description.abstract Przedmiotem pracy jest portret psychologiczny polskiego przedsiębiorcy w kontekście przedsiębiorczości i poczucia sukcesu. Przedstawiono główne koncepcje psychologiczne człowieka oraz omówiono ideę przedsiębiorczości i przedsiębiorcy. Opisano przemiany społeczne, które dokonały się w Polsce po 1989 roku oraz przedstawiono opinie przedsiębiorców na temat ich poczucia sukcesu i sposobu na osiągnięcie sukcesu. Jako metodę badawczą przyjęto kwestionariusz. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject przedsiębiorca pl
dc.subject przedsiębiorczość pl
dc.subject sukces zawodowy pl
dc.subject koncepcje psychologiczne pl
dc.title Portret psychologiczny polskiego przedsiębiorcy w kontekście poczucia sukcesu pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info