Strategia marketingowa Pekao S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Słota Paweł
dc.date.accessioned 2013-12-22T11:23:32Z
dc.date.available 2013-12-22T11:23:32Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2620
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza strategii marketingowej Banku Pekao S.A. w Tarnowie z punktu widzenia kryterium poprawności oddziaływania marketingowego w dziedzinie usług bankowych. Przedstawiono definicję i znaczenie pojęć związanych z marketingiem i interpretację marketingu bankowego a także specyfiki usług bankowych i ich uwarunkowań. Omówiono elementy strategii marketingowej w bankach oraz dokonano charakterystyki działań marketingowych podejmowanych w Banku Pekao S.A. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategie marketingowe pl
dc.subject usługi bankowe pl
dc.subject marketing bankowy pl
dc.subject Bank Pekao S.A. pl
dc.title Strategia marketingowa Pekao S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info