Analiza działań promocyjnych w Hotelu Bristol w Tarnowie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Bielko, Katarzyna
dc.date.accessioned 2013-12-24T11:24:45Z
dc.date.available 2013-12-24T11:24:45Z
dc.date.issued 2013-09-25 01:42:46
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2666
dc.description.abstract Celem tej pracy było przeanalizowanie podjętych działań promocyjnych w hotelu Bristol w Tarnowie. W dzisiejszych czasach bez dobrze przeprowadzonej promocji nie może dobrze funkcjonować żadna firma. Hotel w szczególności powinien promować swoje usługi, być konkurencyjny, otwarty na nowości. Powstanie tej pracy pozwoli na spojrzenie z innej strony na działania jakie należy podjąć w przyszłości, aby wypromowanie hotelu było skuteczniejsze. Autorka ma nadzieję poznać opinie gości korzystających z hotelu, jak również zastanowić się nad mocnymi i słabymi stronami w podjętych dotychczas działaniach promocyjnych. Podczas tworzenia tej pracy powoływano się na podręczniki z dziedziny promocji oraz historii hotelu Bristol jak również czasopisma, artykuły oraz informacje internetowe. Znacząca liczba respondentów opowiedziała się za znajomością środków promocji lecz nie dostrzegło ich w działaniach hotelu, oceniając nisko promocję w prasie czy telewizji. Większość odpowiedzi wskazanych było jako brak zdania na postawione pytanie. Bardzo dużo odpowiedzi przeciętnych nie napawa optymizmem. Najlepiej ocenionym środkiem promocji wskazany został Internet, choć dla niego również były kilka przeciętnych odpowiedzi. Internet został wskazany jako główne źródło poszukiwania informacji o obiekcie. Dlatego priorytetem jest profesjonalna reklama w internecie. Obiekt powinien być w sieci łatwy do wyszukania, czytelny i przejrzysty. Należy skupić się również nad poprawą środków które zostały nisko ocenione. Przede wszystkim prasa i telewizja. Wymagać to będzie wysokiego wkładu finansowego, ale z pewnością przyniosłyby oczekiwany skutek. Podsumowując całość zagadnienia działania promocyjne w hotelu Bristol w Tarnowie są poprawne, lecz z pewnością przydało by się dopracowanie kilku elementów tak, aby tworzyły spójną całość. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja pl
dc.subject analiza pl
dc.subject źródła promocji pl
dc.subject reklama pl
dc.subject public relations pl
dc.subject promocja w Internecie pl
dc.title Analiza działań promocyjnych w Hotelu Bristol w Tarnowie pl
dc.title.alternative Analysis of promotional activities at Bristol Hotel in Tarnow pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-04T11:54:16Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info