Koncepcja marketingu w działalności uzdrowiska na przykładzie Sanatorium Uzdrowiskowego "Wiktor" w Żegiestowie Zdroju

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Kulig Maria
dc.date.accessioned 2013-12-27T17:42:40Z
dc.date.available 2013-12-27T17:42:40Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2735
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie koncepcji marketingu w działalności uzdrowiska na przykładzie działalności Sanatorium Uzdrowiskowego „Wiktor” w Żegiestowie Zdroju. Omówiono istotę marketingu w działalności usługowej uzdrowiska oraz podjęto problematykę istoty i funkcji lecznictwa uzdrowiskowego. Przedstawiono stan i uwarunkowania rozwoju lecznictwa uzdrowiskowego w Polsce. Dokonano analizy działalności NZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego „Wiktor” w Żegiestowie w świetle założeń marketingu usług. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject lecznictwo uzdrowiskowe pl
dc.title Koncepcja marketingu w działalności uzdrowiska na przykładzie Sanatorium Uzdrowiskowego "Wiktor" w Żegiestowie Zdroju pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info