Zastosowanie zasad marketingu personalnego w pracy menedżerów na przykładzie Wytwórni Naturalnych Wód Mineralnych "Ustronianka"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Dutkiewicz Tomasz
dc.date.accessioned 2013-12-27T18:13:57Z
dc.date.available 2013-12-27T18:13:57Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2739
dc.description.abstract Praca ma na celu przedstawienie zagadnienia stosowania zasad marketingu personalnego w pracy menedżerów średniego i wyższego szczebla na przykładzie Wytwórni Naturalnych Wód Mineralnych „Ustronianka”. Przedstawiono pojęcia z zakresu marketingu klasycznego i marketingu personalnego. Opisano etapy i warunki rozwoju oraz formy integracji poprzez marketing personalny. Dokonano opisu metod i instrumentów marketingu personalnego oraz analizy i interpretacji wyników przeprowadzonych badań. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing personalny pl
dc.subject metody i instrumenty marketingu personalnego pl
dc.title Zastosowanie zasad marketingu personalnego w pracy menedżerów na przykładzie Wytwórni Naturalnych Wód Mineralnych "Ustronianka" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info