Ocena instrumentów marketingowych w małej firmie na przykładzie przedsiębiorstwa AKWA w Zabrzu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Owczarek Grzegorz
dc.date.accessioned 2013-12-28T17:53:10Z
dc.date.available 2013-12-28T17:53:10Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2783
dc.description.abstract Celem pracy jest dokonanie oceny instrumentów marketingowych w małej firmie na przykładzie przedsiębiorstwa AKWA w Zabrzu. Przedstawiono istotę i funkcje małego przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej. Zaprezentowano koncepcję marketingową małej firmy. Dokonano charakterystyki instrumentów marketingu-mix w sektorze MSP ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstwa AKWA Sp.j. w Zabrzu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject instrumenty marketingowe pl
dc.subject MŚP pl
dc.subject koncepcja marketingowa pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject segmentacja rynku pl
dc.title Ocena instrumentów marketingowych w małej firmie na przykładzie przedsiębiorstwa AKWA w Zabrzu pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info