Plan marketingowy jako instrument zarządzania firmą na przykładzie sanatorium uzdrowiskowego "REVITA" w Muszynie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan W.
dc.contributor.author Handzlik, Marek
dc.date.accessioned 2013-12-28T20:25:38Z
dc.date.available 2013-12-28T20:25:38Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2796
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie planu marketingowego i roli jaką pełni w przedsiębiorstwie. Przedstawiono funkcje i strukturę zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie, podstawowe zagadnienia dotyczące analizy i oceny sytuacji, planowanie marketingowe, zasady organizowania marketingu oraz jego miejsce w przedsiębiorstwie. Omówiono różne definicje i budowę planu marketingowego, tym takie elementy jak: ocena bieżącej sytuacji marketingowej, analiza problemów i możliwości, określenie celów marketingowych przedsiębiorstwa, planowanie strategii marketingowej, plan działań operacyjnych, prognozowanie sprzedaży i kontrola marketingowa. Opisano istotę, znaczenie i formy lecznictwa uzdrowiskowego oraz sytuację uzdrowisk polskich i turystyki uzdrowiskowej. Zaprezentowano projekt planu marketingowego dla sanatorium „Revita” - szczegółową charakterystykę spółki, jej otoczenie, konkurencję, cele marketingowe i strategię marketingową firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject plan marketingowy pl
dc.subject zarządzanie marketingiem pl
dc.subject lecznictwo uzdrowiskowe pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject prognozowanie sprzedaży pl
dc.title Plan marketingowy jako instrument zarządzania firmą na przykładzie sanatorium uzdrowiskowego "REVITA" w Muszynie pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info