Strategiczna Karta Wyników jako narzędzie zarządzania na przykładzie firmy "ZIOŁOPEX"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Jacak Aleksandra
dc.date.accessioned 2013-12-28T22:54:02Z
dc.date.available 2013-12-28T22:54:02Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2807
dc.description.abstract W wieku rewolucji informacyjnej firmy odniosą sukces dzięki inwestowaniu i zarządzaniu swoimi aktywami intelektualnymi. Specjalizacja zawodowa w ramach organizacji musi zostać zintegrowana poprzez procesy biznesowe zorientowane na satysfakcję klienta. Produkcję masowych wyrobów i świadczenie standardowych usług muszą zastąpić elastyczne, szybkie, terminowe i wysokiej jakości dostawy nowatorskich produktów i usług, dostosowane do zindywidualizowanych potrzeb docelowego segmentu klientów. Źródłem nowatorstwa oraz usprawnień produktów, usług i procesów będzie przeszkolony personel, wyrafinowane technologię informatyczne oraz właściwe procedury organizacyjne. Postępów ani sukcesu organizacji inwestujących w nabywanie nowych umiejętności nie da się mierzyć ani motywować w krótkim czasie stosując tradycyjny model rachunkowości finansowej. Model ten stworzony dla potrzeb przedsiębiorstw handlowych i produkcyjnych ery rewolucji przemysłowej mierzy zdarzenia przeszłe, a nie inwestycje w umiejętności, które będą źródłem wartości w przyszłości. Firma, która chce odnosić sukcesy na konkurencyjnym rynku musi posiadać nie tylko dobrą strategię, ale przed wszystkim zdolność do jej rzeczywistej realizacji. I właśnie ta zdolność rozumienia jako system zarządzania strategicznego, jest głównym zagadnieniem podjętej pracy. Celem badawczym pracy jest wskazanie wykorzystania Strategicznej Karty Wyników jako systemu zarządzania przedsiębiorstwem, umożliwiając mu uzyskanie przewagi konkurencyjnej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject analiza sektorów pl
dc.subject analiza konkurencji pl
dc.subject metoda pięciu sił Portera pl
dc.subject analiza grup strategicznych pl
dc.subject punktowa ocena atrakcyjności sektora pl
dc.subject zarządzanie przedsiębiorstwem pl
dc.subject Strategiczna Karta Wyników pl
dc.title Strategiczna Karta Wyników jako narzędzie zarządzania na przykładzie firmy "ZIOŁOPEX" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info