Formuowanie strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa "Konspol-Holding"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pocztowski, Aleksy
dc.contributor.author Kostanecka Beata
dc.date.accessioned 2013-12-29T15:30:46Z
dc.date.available 2013-12-29T15:30:46Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2830
dc.description.abstract Autorka podejmuje temat ze względu na aktualność problemu i jego znaczenia dla każdego przedsiębiorstwa, a także ze względu na praktyczną przydatność w przyszłej pracy zawodowej. Wyboru firmy „KONSPOL-HOLDING” w Nowym Sączu dokonano ze względu na jej ciekawą historię przebiegającą od małego prywatnego zakładu, powstałego na kilka lat przed transformacją ustrojową, do dużej, prężnie działającej firmy, dobrze radzącej sobie w trudnym, konkurencyjnym otoczeniu. Celem niniejszej pracy było zaproponowanie strategii marketingowej dla spółki „KONSPOL-HOLDING” poprzez praktyczne zastosowanie dorobku teoretycznego w tej dziedzinie oraz na podstawie analizy zmieniających się warunków otoczenia firmy, a także jej dotychczasowych działań. Przemyślana i profesjonalnie opracowana strategia jest konieczna nie tylko dla osiągnięcia celów jakie stawia sobie firma, ale także jest warunkiem jej przetrwania i rozwoju. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategie marketingowe pl
dc.subject analiza otoczenia firmy pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject analiza potencjału pl
dc.subject segmentacja rynku pl
dc.subject Konspol-Holding pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.title Formuowanie strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa "Konspol-Holding" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info