Abstract:
Analiza zmian na dzisiejszym rynku nasuwa myśl, że umiejętność dopasowywania strategii marketingowej i sprzedażowej produktu oraz ciągłe badanie potrzeb klienta będzie czynnikiem krytycznym przesądzającym o sukcesie firmy. W wielu wypadkach decydującym o tym, kto utrzyma się na rynku i zwycięży w walce konkurencyjnej. Celem pracy jest udowodnienie roli strategii i rozwoju procesów sprzedaży w rozszerzeniu dystrybucji produktu i sukcesie firmy, a w szczególności:1.Przedstawienie rozwoju dystrybucji produktu premium na podstawie amerykańskiego kanału filmowego HBO. 2.Udowodnieni roli innowacyjności w procesach dystrybucji. W niniejszej pracy autor przede wszystkim będę chciał wykazać, że oczekiwane przez firmę wyniki sprzedażowe są uwarunkowane rynkiem, cechami produktu, budżetem inwestycyjnym, prowadzonymi działaniami marketingowymi, ale także strategią sprzedaży i innowacyj noścą jej działania oraz ciągłymi poszukiwaniami nowych rozwiązań. To ona pozwala walczyć z konkurencją oraz innymi przeciwnościami w drodze do odniesienia sukcesu. Dokonana przez autora analiza rynku, sprzedaży HBO na podstawie danych firmy, mix dystrybucyjny firmy HBO, towarzyszące mu działania marketingowe oraz zachowania konsumentów dążą do powyższego celu.