Koordynacyjne funkcje Strategicznej Karty Wyników

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Matuszy Wojciech
dc.date.accessioned 2013-12-29T19:51:39Z
dc.date.available 2013-12-29T19:51:39Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2845
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja koncepcji narzędzia zarządzania strategicznego – Strategicznej Karty Wyników - kadrze kierowniczej przedsiębiorstwa produkcyjnego „Ciepły Dom” Opisano ewolucję tradycyjnego systemu kierowania organizacją w system zarządzania strategicznego bazujący na karcie wyników. Scharakteryzowano cztery płaszczyzny karty, omawiając ich istotę i rolę, jaką spełniają w organizacji. Dokonano prezentacji Przedsiębiorstwa „ Ciepły Dom” oraz przeprowadzono badania marketingowe. Przedstawiono etapy konstruowania Strategicznej Karty Wyników, oszacowano wartości przyjmowane przez zaproponowane wskaźniki stanowiące integralną część strategicznej karty oraz opisano bariery mogące pojawić się podczas konstruowania i wdrażania opisywanej koncepcji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject strategiczna karta wyników pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject marketing pl
dc.subject kierowanie pl
dc.title Koordynacyjne funkcje Strategicznej Karty Wyników pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info