Znaczenie marketingu w działalności małej firmy usługowej na przykładzie Zakładu Fryzjerskiego "Lidia" w Tuchowie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Starzyk - Hudyka Lidia
dc.date.accessioned 2013-12-29T22:21:30Z
dc.date.available 2013-12-29T22:21:30Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2855
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza marketingowa salonu fryzjerskiego „Lidia”. Omówiono ogólne uwarunkowania związane z procesem świadczenia usług, przedstawiono cechy działalności usługowej oraz scharakteryzowano sektor usług. Przedstawiono zagadnienia związane z marketingiem usług, zaprezentowano model marketingu usług i proces wyboru właściwej koncepcji marketingu oraz omówiono specyfikę rynku usług fryzjerskich. Zanalizowano sytuację salonu fryzjerskiego „Lidia” - uwarunkowanie działalności, sposób kreowania wizerunku oraz strategie pozwalające uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku lokalnym. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject działalność usługowa pl
dc.subject analiza marketingowa pl
dc.subject usługi fryzjerskie pl
dc.title Znaczenie marketingu w działalności małej firmy usługowej na przykładzie Zakładu Fryzjerskiego "Lidia" w Tuchowie pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info