Wykorzystanie modelu Customer Relationship Management w Hurtowni Materiałów Elektrycznych "Elwir" Zelek i Wspólnicy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Słaby Damian
dc.date.accessioned 2013-12-29T22:59:58Z
dc.date.available 2013-12-29T22:59:58Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2860
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja wykorzystania modelu Customer Relationship Management w Hurtowni Materiałów Elektrycznych Elwir Zelek i Wspólnicy. Przedstawiono ideę orientacji firmy na klienta - istotę rynku i jego uczestników, orientację firmy na rynek oraz budowanie zadowolenia i zaufania klientów. Dokonano opisu działalności firmy na rynku oraz przedstawiono koncepcję Customer Relationship Management. Dokonano analizy strategii zdobywania klienta w firmie „Elwir” S.J. Materiały Elektryczne. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject Customer Relationship Management pl
dc.subject zdobywanie klienta pl
dc.subject orientacja marketingowa firmy pl
dc.subject zadowolenie klienta pl
dc.subject usługi pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject marketing pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject hurtownia materiałów elektrycznych pl
dc.title Wykorzystanie modelu Customer Relationship Management w Hurtowni Materiałów Elektrycznych "Elwir" Zelek i Wspólnicy pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info