dc.contributor.advisor |
Piekarz, Halina |
|
dc.contributor.author |
Słaby Damian |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-29T22:59:58Z |
|
dc.date.available |
2013-12-29T22:59:58Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/2860 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest prezentacja wykorzystania modelu Customer Relationship Management w Hurtowni Materiałów Elektrycznych Elwir Zelek i Wspólnicy. Przedstawiono ideę orientacji firmy na klienta - istotę rynku i jego uczestników, orientację firmy na rynek oraz budowanie zadowolenia i zaufania klientów. Dokonano opisu działalności firmy na rynku oraz przedstawiono koncepcję Customer Relationship Management. Dokonano analizy strategii zdobywania klienta w firmie „Elwir” S.J. Materiały Elektryczne. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
Customer Relationship Management |
pl |
dc.subject |
zdobywanie klienta |
pl |
dc.subject |
orientacja marketingowa firmy |
pl |
dc.subject |
zadowolenie klienta |
pl |
dc.subject |
usługi |
pl |
dc.subject |
sprzedaż |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
obsługa klienta |
pl |
dc.subject |
hurtownia materiałów elektrycznych |
pl |
dc.title |
Wykorzystanie modelu Customer Relationship Management w Hurtowni Materiałów Elektrycznych "Elwir" Zelek i Wspólnicy |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |