Strategia marketingowa ORBIS S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jasieński, Michał
dc.contributor.author Hajnos Anna
dc.date.accessioned 2013-12-30T14:20:32Z
dc.date.available 2013-12-30T14:20:32Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2884
dc.description.abstract Przedmiotu badań w niniejszej pracy jest Spółka ORBIS – największa w Polsce firma hotelarsko – gastronomiczna. Autorka przeprowadziła analizę finansową Spółki i zaprezentowałam jej organizację. Uwzględniono również analizę rynk dla Spółki ORBIS oraz analizę całego przedsiębiorstwa. Partnerem strategicznym ORBIS S.A. 26 lipca 2000 roku został ACCOR (największa francuska firma hotelowa). Oznacza to dla ORBIS –u większą konkurencyjność na rynku polskim, a także wyeliminowanie silnego konkurenta. Orbis dzięki podpisanej umowie może korzystać ze znaków i nazw należących do ACCOR, a także z know – how francuskiej Spółki. Orbis będzie jedna musiał ponieść koszty, aby dorównać standardom poszczególnych marek nowego partnera. W pracy określono cele marketingowych Spółki oraz proponowane strategie marketingowe, a także plan wdrożenia i kontrolowania strategii, który ma zapewnić osiągnięcie celów jakie zostały wytyczone pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategie marketingowe pl
dc.subject hotelarstwo pl
dc.subject ORBIS S.A. pl
dc.subject analiza rynku pl
dc.title Strategia marketingowa ORBIS S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info