Kreowanie publicznego wizerunku i reputacji firmy na przykładzie Jordanowskiej Fabryki Armatury "VALVEX "S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klisiński, Janusz
dc.contributor.author Duława Dominik
dc.date.accessioned 2013-12-30T16:43:36Z
dc.date.available 2013-12-30T16:43:36Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2892
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja idei kreowania publicznego wizerunku i reputacji firmy na przykładzie Jordanowskiej Fabryki Armatury "VALVEX " S.A. Dokonano analizy roli public relations – przedstawiono definicje, ewolucję i działania. Przedstawiono charakterystykę Jordanowskiej Fabryki Armatury "VALVEX" S.A. oraz przedstawiono jej wizerunek i reputację. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject public relations pl
dc.subject wizerunek firmy pl
dc.subject marketing pl
dc.subject wizerunek firmy pl
dc.subject reputacja pl
dc.subject Jordanowska Fabryka Armatury „VALVEX” S.A. pl
dc.title Kreowanie publicznego wizerunku i reputacji firmy na przykładzie Jordanowskiej Fabryki Armatury "VALVEX "S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info