Metody badań wybranych form promocji na przykładzie firmy "Borimex"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wdowiak, Wojciech
dc.contributor.author Krupa Arkadiusz
dc.date.accessioned 2013-12-30T16:54:44Z
dc.date.available 2013-12-30T16:54:44Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2894
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja metody badań wybranych form promocji na przykładzie firmy "Borimex". Przedstawiono istotę i specyfikę promocji, dokonano charakterystyki form promocji oraz określono skuteczność metod działań promocyjnych. Dokonano badania efektywności i skuteczności działań promocyjnych w firmie "Borimex". pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject skuteczność działań promocyjnych pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject reklama pl
dc.subject sprzedaż bezpośrednia pl
dc.subject proces komunikacji rynkowej pl
dc.title Metody badań wybranych form promocji na przykładzie firmy "Borimex" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info