dc.contributor.advisor |
Dołhasz, Magdalena |
|
dc.contributor.author |
Piątek Agata |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-30T17:15:44Z |
|
dc.date.available |
2013-12-30T17:15:44Z |
|
dc.date.issued |
2000 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/2902 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest prezentacja opakowania jako produktu rynkowego na przykładzie polskiego rynku opakowań. Przedstawiono teoretyczne ujęcie produktu, jego wyróżnianie i znaczenie dla gospodarki. Przedstawiono funkcje, jakie spełnia opakowanie, ich podział, oraz rolę opakowania jako materiału promocyjnego. Przedstawiono obecną sytuację na rynku produkcji opakowań oraz zaprezentowano przykłady zastosowań ekologicznych opakowań. Dokonano analizy SWOT jadalnych opakowań z otrąb pszennych produkowanych przez Młyn Przemysłowo-Handlowy Jerzego Wysockiego w Zambrowie. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
opakowanie jako produkt marketingowy |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
modele procesu innowacyjnego |
pl |
dc.subject |
rynek opakowań |
pl |
dc.subject |
ekologia |
pl |
dc.title |
Opakowanie jako produkt rynkowy na przykładzie polskiego rynku opakowań |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |