Opakowanie jako produkt rynkowy na przykładzie polskiego rynku opakowań

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Piątek Agata
dc.date.accessioned 2013-12-30T17:15:44Z
dc.date.available 2013-12-30T17:15:44Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2902
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja opakowania jako produktu rynkowego na przykładzie polskiego rynku opakowań. Przedstawiono teoretyczne ujęcie produktu, jego wyróżnianie i znaczenie dla gospodarki. Przedstawiono funkcje, jakie spełnia opakowanie, ich podział, oraz rolę opakowania jako materiału promocyjnego. Przedstawiono obecną sytuację na rynku produkcji opakowań oraz zaprezentowano przykłady zastosowań ekologicznych opakowań. Dokonano analizy SWOT jadalnych opakowań z otrąb pszennych produkowanych przez Młyn Przemysłowo-Handlowy Jerzego Wysockiego w Zambrowie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject opakowanie jako produkt marketingowy pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject modele procesu innowacyjnego pl
dc.subject rynek opakowań pl
dc.subject ekologia pl
dc.title Opakowanie jako produkt rynkowy na przykładzie polskiego rynku opakowań pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info