Kulturowe uwarunkowania marketingu międzynarodowego na przykładzie działalności korporacji McDonald's na rynku rosyjskim

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan W.
dc.contributor.author Komoliubio Olga
dc.date.accessioned 2014-01-01T13:02:45Z
dc.date.available 2014-01-01T13:02:45Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2943
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja kulturowych uwarunkowań marketingu międzynarodowego na przykładzie działalności korporacji McDonald’s na rynku rosyjskim. Przedstawiono koncepcję marketingu międzynarodowego – istotę, strategie i narzędzia oraz przedstawiono istotę, rodzaje i znaczenie kultury w marketingu międzynarodowym. Opisano kulturową specyfikę rynku rosyjskiego oraz przedstawiono strategię adaptacji korporacji McDonald’s do uwarunkowań kulturowych rynku rosyjskiego. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing międzynarodowy pl
dc.subject kulturowe uwarunkowania marketingu pl
dc.subject strategia marketingu międzynarodowego pl
dc.subject narzędzia marketingu międzynarodowego pl
dc.subject segmentacja pl
dc.subject kultura pl
dc.title Kulturowe uwarunkowania marketingu międzynarodowego na przykładzie działalności korporacji McDonald's na rynku rosyjskim pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info