Doskonalenie oferty marketingu - mix Wytwórni Naturalnych Wód Mineralnych Ustronianka

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Skwara Dorota
dc.date.accessioned 2014-01-01T15:25:49Z
dc.date.available 2014-01-01T15:25:49Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2966
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie procesu doskonalenia oferty marketingu - mix Wytwórni Naturalnych Wód Mineralnych Ustronianka. Omówiono pojęcie, koncepcje i znaczenie strategii marketingowej oraz marketingowe instrumenty oddziaływania na rynek czyli marketing-mix (produkt, cena, dystrybucja oraz promocja). Przedstawiono historię, charakterystykę, misję i cele WNWM Ustronianka, sytuację na rynku wód mineralnych oraz analizę SWOT. Przedstawiono działania firmy Ustronianka w zakresie marketingu mix i jego rozwoju oraz strategię marketingową. Przedstawiono potencjalny kierunek rozwoju firmy poprzez opracowany plan marketingowy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject plan marketingowy pl
dc.subject produkt pl
dc.subject cena pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject logistyka pl
dc.title Doskonalenie oferty marketingu - mix Wytwórni Naturalnych Wód Mineralnych Ustronianka pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info