dc.contributor.advisor |
Pocztowski, Aleksy |
|
dc.contributor.author |
Ciąpała Joanna |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-01T16:11:00Z |
|
dc.date.available |
2014-01-01T16:11:00Z |
|
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/2977 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest zbadanie i poddanie ocenie czy coaching i mentoring jako metody mające na celu rozwój zawodowy pracownika wpływają na kształtowanie kapitału intelektualnego. Przedstawiono teoretyczne ujęcie kapitału intelektualnego i jego elementów składowych. Wyjaśniono rolę jaką pełni kapitał intelektualny w przedsiębiorstwie oraz podano sposoby jego mierzenia. Przedstawiono pojęcia coachingu i mentoringu, zaprezentowano sposoby stosowania opisywanych metod oraz ich zalety i wady. Ukazano metodyczne zagadnienia badań, ich cel i zakres, strukturę badanych przedsiębiorstw i charakterystykę badanych firm szkoleniowych. Zaprezentowano analizę wykorzystania coachingu i mentoringu przez ankietowane przedsiębiorstwa i firmy szkoleniowe oraz ukazano w praktyce organizację procesów coachingu i mentoringu i warunki efektywności ich stosowania. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie zasobami ludzkimi |
pl |
dc.subject |
kapitał intelektualny |
pl |
dc.subject |
coaching |
pl |
dc.subject |
mentoring |
pl |
dc.subject |
efektywność coaching'u i mentoring'u |
pl |
dc.subject |
karta zrównoważonych wyników |
pl |
dc.subject |
kapitał społeczny |
pl |
dc.subject |
rozwój zawodowy |
pl |
dc.title |
Coaching i mentoring jako narzędzia kształtowania kapitału intelektualnego |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |