Coaching i mentoring jako narzędzia kształtowania kapitału intelektualnego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pocztowski, Aleksy
dc.contributor.author Ciąpała Joanna
dc.date.accessioned 2014-01-01T16:11:00Z
dc.date.available 2014-01-01T16:11:00Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2977
dc.description.abstract Celem pracy jest zbadanie i poddanie ocenie czy coaching i mentoring jako metody mające na celu rozwój zawodowy pracownika wpływają na kształtowanie kapitału intelektualnego. Przedstawiono teoretyczne ujęcie kapitału intelektualnego i jego elementów składowych. Wyjaśniono rolę jaką pełni kapitał intelektualny w przedsiębiorstwie oraz podano sposoby jego mierzenia. Przedstawiono pojęcia coachingu i mentoringu, zaprezentowano sposoby stosowania opisywanych metod oraz ich zalety i wady. Ukazano metodyczne zagadnienia badań, ich cel i zakres, strukturę badanych przedsiębiorstw i charakterystykę badanych firm szkoleniowych. Zaprezentowano analizę wykorzystania coachingu i mentoringu przez ankietowane przedsiębiorstwa i firmy szkoleniowe oraz ukazano w praktyce organizację procesów coachingu i mentoringu i warunki efektywności ich stosowania. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject kapitał intelektualny pl
dc.subject coaching pl
dc.subject mentoring pl
dc.subject efektywność coaching'u i mentoring'u pl
dc.subject karta zrównoważonych wyników pl
dc.subject kapitał społeczny pl
dc.subject rozwój zawodowy pl
dc.title Coaching i mentoring jako narzędzia kształtowania kapitału intelektualnego pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info