dc.description.abstract |
Praca ma na celu przedstawienie strategii wprowadzania na rynek nowego produktu bram przemysłowych segmentowych przez FPHU Wiśniowski. Przedstawiono produkt jako instrument marketingu – mix z uwzględnieniem istoty i pojęcia marketingu, struktury marketingowej produktu, cyklu życia oraz elementy produktu takie jak opakowanie, oznakowanie i marka produktu. Zaprezentowano rozwój nowego produktu – planowanie, poszukiwanie pomysłów, selekcję, analizę marketingową, rozwój techniczny nowego produktu, testowanie rynków oraz komercjalizację. Omówiono wybrane zagadnienia charakteryzujące FPHU Wiśniowski - historię powstania i strukturę organizacyjną Firmy, ofertę handlową, pozycję Firmy na rynku, klientów, konkurentów, wyniki finansowe oraz formy sprzedaży i kanały dystrybucji. Zaprezentowano marketingową strategię wprowadzenia na rynek nowego produktu Bram Przemysłowych Segmentowych FPHU Wiśniowski. Przedstawiono opis nowego produktu, strategię wprowadzania na rynek, uplasowanie oferty oraz zakres działań promocyjnych przy wprowadzaniu na rynek Bram Przemysłowych Segmentowych. |
pl |