Franchising jako możliwość rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Walkiewicz Monika
dc.date.accessioned 2014-01-01T16:23:46Z
dc.date.available 2014-01-01T16:23:46Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2981
dc.description.abstract Praca ma na celu przedstawienie zalet i efektywności systemów franchisingowych oraz korzyści płynących z ich zastosowania, a także perspektyw rozwoju w Polsce oraz ukazanie franchisingu jako szansy rozwoju dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przedstawiono genezę franchisingu, istotę oraz rodzaje, a także jego zalety i wady oraz aspekty prawne, omówiono również rynek franchisingowy na świecie i w Polsce. Zaprezentowano pojęcie małej (średniej) firmy, znacznie sektora MSP dla gospodarki, zagadnienia związane z sytuacją tego sektora w Polsce oraz przedstawiono szansy i możliwości, jakie oferuje system franchisingowy. Przedstawiono trzy firmy działające na zasadzie franchisingu - Drogerie Natura, „Pożegnanie z Afryką” oraz REMA 1000. Przedstawiono wyniki przeprowadzonych badań ankietowych, których celem było zbadanie motywów przystępowania do systemów franchisingowych oraz stopień zadowolenia franchisobiorców. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject franchising pl
dc.subject MŚP pl
dc.subject rynek franchisingowy pl
dc.subject rozwój MŚP pl
dc.subject zadowolenie franchisobiorców pl
dc.subject franchising w Polsce pl
dc.subject rodzaje franchisingu pl
dc.title Franchising jako możliwość rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info