Marketing usług agroturystycznych na przykładzie Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego o/Zgłobice

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pocztowski, Aleksy
dc.contributor.author Gondek Grzegorz
dc.date.accessioned 2014-01-01T16:30:17Z
dc.date.available 2014-01-01T16:30:17Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2983
dc.description.abstract Celem pracy jest zaprezentowanie marketingu usług agroturystycznych na przykładzie Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego o/Zgłobice. Objaśniono pojęcia związane z marketingiem usług i jego specyfiką, klasyfikację usług ogólnie przyjętych oraz opisano cechy rynku usług. Dokonano analizy usług agroturystycznych uwzględniając ich definicję, znaczenie, determinanty jakości oraz warunki rozwoju rynku usług agroturystycznych w Polsce. Scharakteryzowano działalność Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego o/Zgłobice oraz stan i strukturę zatrudnienia personelu. Dokonano analizy instrumentów marketingowych stosowanych w Małopolskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego o/Zgłobice oraz oceny dotychczasowej działalności i kierunków rozwoju tej instytucji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject usługi agroturystyczne pl
dc.subject rynek usług pl
dc.subject marketing usług pl
dc.subject instrumenty marketingowe pl
dc.subject rynek turystyczny pl
dc.title Marketing usług agroturystycznych na przykładzie Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego o/Zgłobice pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info