dc.contributor.advisor |
Śmigielska, Grażyna |
|
dc.contributor.author |
Rzepka Agnieszka |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-01T18:42:24Z |
|
dc.date.available |
2014-01-01T18:42:24Z |
|
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/2995 |
|
dc.description.abstract |
W ostatnich latach właśnie strategie fuzji i przejęć stały się zjawiskiem dość powszechnym, służąc osiąganiu określonych celów strategicznych i finansowych przedsiębiorstw. Oznaczają one łączenie organizacji charakteryzujących się często odmienną kulturą i systemem wartości. Sukcesem integracji dwóch przedsiębiorstw zainteresowanych jest zwykle wiele osób, w tym zwłaszcza menedżerowie i akcjonariusze.
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie fuzji i przejęć, jako pewnej opcji rozwoju przedsiębiorstwa. Poruszone zostaną między innymi kwestie związane z motywami fuzji i przejęć oraz rolą, jaką odgrywają one w strategii rozwojowej przedsiębiorstwa. Analiza procesów fuzji dokonana zostanie na przykładzie Kompanii Piwowarskiej S.A. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
strategie rozwoju przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
strategia wzrostu firmy H.I. Ansoffa |
pl |
dc.subject |
model K. Andrewsa |
pl |
dc.subject |
koncepcja rozwoju firmy A.D. Chandlera |
pl |
dc.subject |
strategie konkurencji M. Portera |
pl |
dc.subject |
fuzje |
pl |
dc.subject |
przejęcia |
pl |
dc.subject |
Kompania Piwowarska S.A. |
pl |
dc.subject |
rynek piwa |
pl |
dc.title |
Fuzja jako strategia rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie Kompanii Piwowarskiej S.A. |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |