Fuzja jako strategia rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie Kompanii Piwowarskiej S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Rzepka Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-01-01T18:42:24Z
dc.date.available 2014-01-01T18:42:24Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2995
dc.description.abstract W ostatnich latach właśnie strategie fuzji i przejęć stały się zjawiskiem dość powszechnym, służąc osiąganiu określonych celów strategicznych i finansowych przedsiębiorstw. Oznaczają one łączenie organizacji charakteryzujących się często odmienną kulturą i systemem wartości. Sukcesem integracji dwóch przedsiębiorstw zainteresowanych jest zwykle wiele osób, w tym zwłaszcza menedżerowie i akcjonariusze. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie fuzji i przejęć, jako pewnej opcji rozwoju przedsiębiorstwa. Poruszone zostaną między innymi kwestie związane z motywami fuzji i przejęć oraz rolą, jaką odgrywają one w strategii rozwojowej przedsiębiorstwa. Analiza procesów fuzji dokonana zostanie na przykładzie Kompanii Piwowarskiej S.A. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategie rozwoju przedsiębiorstwa pl
dc.subject strategia wzrostu firmy H.I. Ansoffa pl
dc.subject model K. Andrewsa pl
dc.subject koncepcja rozwoju firmy A.D. Chandlera pl
dc.subject strategie konkurencji M. Portera pl
dc.subject fuzje pl
dc.subject przejęcia pl
dc.subject Kompania Piwowarska S.A. pl
dc.subject rynek piwa pl
dc.title Fuzja jako strategia rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie Kompanii Piwowarskiej S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info