Wpływ marketingu wewnętrznego na jakość obsługi klienta w Oddziale Powszechnej Kasy Oszczędności Banku Polskiego S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klisiński, Janusz
dc.contributor.author Kłębczyk Irena
dc.date.accessioned 2014-01-01T19:24:29Z
dc.date.available 2014-01-01T19:24:29Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2997
dc.description.abstract Nowoczesny marketing to ogromne wyzwanie stojące przed instytucjami finansowymi i bankowymi. To zmiana sposobu myślenia, reagowania, zarządzanie ludźmi i pojmowania roli pracownika w organizacji. Podstawowym kluczem do sukcesu działań marketingowych jest zrozumienie centralnej roli klienta, zrozumienie faktu, i służąc mu, spełniając jego dobrze rozpoznane potrzeby i oczekiwania, tworząc program lojalnego i usatysfakcjonowanego klienta – stworzymy podstawy przetrwania i rozwoju instytucji, sukcesu ekonomicznego na wysoce konkurencyjnym rynku usług finansowych. Teza, którą autorka stara się poprzeć zebranym materiałem w niniejszej pracy brzmi: bez marketingu wewnętrznego nie można mówić o skutecznym marketingu zewnętrznym. Celem pracy jest przedstawienie jaki wpływ na jakość obsługi klienta w banku ma marketing wewnętrzny. Niniejsza praca powstała na bazie jednego z Oddziałów Powszechnej Kasy Oszczędności Banku Polskiego S.A. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing wewnętrzny pl
dc.subject jakość obsługi pl
dc.subject bank pl
dc.subject usługi bankowe pl
dc.subject zarządzanie personelem pl
dc.subject kultura organizacyjna pl
dc.subject jakość usług bankowych pl
dc.title Wpływ marketingu wewnętrznego na jakość obsługi klienta w Oddziale Powszechnej Kasy Oszczędności Banku Polskiego S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info